ریتیل آدیت

ریتیل آدیت

تحقیقات ریتیل آدیت

شما می‌توانید از روش‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی برای جمع‌آوری داده‌ها در مطالعات نمونه‌ای از خرده‌فروشی‌ها استفاده کنید. مثلاً با استفاده از SurveySwipe می‌توانید به ریتیل آدیت و جمع‌آوری اطلاعات در مورد حجم فروش برند، روند فروش، سطح سهام، اثربخشی نمایش در فروشگاه، پیشرفت و سایر جنبه‌های مرتبط، بپردازید.
به‌عنوان نمونه ریتیل آدیت SurveySwipe به شما این مکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را از بیش از 3000 سایت منحصربه‌فرد جمع‌آوری کنید. البته سایت‌های مشابهی برای محصولات داخل ایران فعلاً وجود ندارد.
ریتیل آدیت
در دنیای خرده‌فروشی، شما همیشه باید چشم‌اندازی رقابتی را داشته باشید. اما اغلب اوقات، ریتیل آدیت ارائه‌شده توسط اشخاص ثالث به‌سرعت و اندازه کافی به‌روز نمی‌شوند و یا به‌طور خاص پاسخگوی نیازهای شما نیستند.
“ارزش” چیزی است که می‌تواند هزینه را برای مصرف‌کننده در طول کل خرید کاهش دهد. ریتیل آدیت ابزاری است که به هر بازاریاب برای دستیابی به این ارزش کمک می‌کند.
چرا ریتیل آدیت را خود انجام ندهید؟
ریتیل آدیت می‌تواند به شما بگوید:
• کدام‌یک از محصولات شما
• و کدام‌یک از محصولات رقبای شما
• در قفسه‌ها هستند
• در کدام فروشگاه‌ها
• در چه زمانی
می‌توانید کدهای نوار محصول را اسکن کنید، عکس‌ها و ویدیوها را بگیرید، یادداشت‌برداری کنید، و به پرسش‌های نظرسنجی از پیش برنامه‌ریزی‌شده پاسخ دهید باهدف ایجاد یک مجموعه داده‌های غنی برای تجزیه‌وتحلیل.
با استفاده از فناوری‌های امروز، ریتیل آدیت آسان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از همیشه انجام می‌شود. همه چیزهایی که برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مورد نیاز برای کسب‌وکار شما نیاز دارید در برنامه‌های مختلف برای تبلت یا گوشی‌های هوشمند خلاصه شده‌اند. این برنامه‌ها معمولاً مجهز به اسکنر بارکد می‌باشند و اطلاعات تحلیلی مختلفی را با ما ارائه می‌کنند.
5 مزایای ریتیل آدیت بازاریابی
حسابرسی در همه حرفه‌ها وجود دارد. پزشکان برای تشخیص خود، حسابرس هستند، منشی‌ها برای پیام‌هایی که انتقال می‌دهند، حسابرس هستند، و بازاریابان برای استراتژی‌ها و روش‌هایی که برای اجرای آن‌ها پیشنهاد می‌کنند حسابرس هستند. اولین گام مهم برای حفظ روندی که از ما انتظار می‌رود و داشتن ارتباط با اهداف اولیه و اساسی، آنچه که ما تلاش می‌کنیم انجام می‌دهیم، انجام یک ریتیل آدیت بازاریابی است.
ریتیل آدیت‌های بازاریابی به ما اجازه می‌دهند تا مشکلات را کشف کنیم و سؤالاتی مربوط به اهدافی که ما در تلاش برای انجام آن هستیم، بپرسیم. ازآنجایی‌که ریتیل آدیت‌های بازاریابی برای افزایش نرخ بازده سود (ROI) و به حداکثر رساندن درآمد بسیار مهم هستند، ما اغلب روابط جدید مشتری-آژانس را با نگاهی دقیق به واکنش مشتریان در مورد بازاریابی محصولات، کالا یا خدمات خود آغاز می‌کنیم. باگذشت زمان، ما 5 دلیل اصلی را برای اثبات اینکه ریتیل آدیت بازاریابی نه‌تنها یک ایده خوب بلکه حیاتی است، پیدا کردیم:
1. ریتیل آدیت‌های بازاریابی، محصول یا خدمات را دوباره به شما معرفی می‌کند .
هیچ چیزی خجالت‌آور تر از این نیست که مشتریان به مرکز تماس شما تلفن بزنند، و خیلی کوتاه، به شما بگویند که شما محصول خود را نمی‌شناسید. باور کنید یا نه، این اتفاق افتاده است. مدیران حساب، بازاریابان محصولات و … قربانی ذهنیت “امروز هم بگذرد“ شده‌اند و مهم‌ترین چیز را فراموش کرده‌اند: محصول.
هنگام شروع یک ریتیل آدیت بازاریابی، شما به تحلیل برنامه بازاریابی، طرح‌های پروژه و اسناد بودجه می‌پردازید تا به درک بهتری از این‌که چرا گزینه ”B” به‌جای “گزینه A” انتخاب‌شده، برسید.

2. ریتیل آدیت‌های بازاریابی اهداف اولیه کمپین را به شما یادآوری می‌کند، بنابراین شما می‌توانید با تغییر به موفقیت برسید.
مدیری را در نظر بگیرید که وقتی در مدرسه ابتدایی بود، می‌خواست وقتی بزرگ شود یک دکتر باشد. با نگاهی به گذشته‌اش، این قطعاً یک هدف قابل‌دستیابی بود، اما جایی در مسیر چیزهایی تغییر می‌کند و او دیگر نمی‌خواسته این مسیر را پیش ببرد. همین‌طور در بازاریابی این مسئله وجود دارد: اهداف کمپین می‌توانند و احتمالاً در طول مسیر تغییر خواهند کرد. با نگاه به برنامه‌ریزی و فرآیند توسعه هدف شما، دلیل اصلی که در توجیه سرمایه‌گذاری شما بوده را، دوباره درک خواهید کرد.

3. ریتیل آدیت‌های بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد تا به ارزیابی داشته ها و نداشته‌هایتان در کسب و کار بپردازید.

کار سختی نیست که تشخیص داد بهترین راه برای جان سالم به در بردن از تصادف، تصادف نکردن است. ریتیل آدیت بازاریابی به شما این امکان را می دهد که نگاهی به آنچه انجام داده اید، نحوه انجام آن و هر گونه نتیجه مثبت (یا منفی) بیاندازید. ارزیابی مسیری که انتخاب کرده اید با بودجه بازاریابی مختص آن، شما را قادر می سازد تا خطایی که به سمت شما میآید را پیش بینی و از وقوع آن جلوگیری کنید.

 

. ریتیل آدیت‌های بازاریابی نقص‌هایی که شما نمی‌بینید را برملا می‌کند.
حتماً با این تجربه تلخ که، ماشین یا کامیون خود را در پمپ‌بنزین پر می‌کنید و چند خیابان جلوتر ایستگاهی را پیدا می‌کنید که ۲۰ سنت بنزین ارزان‌تر می‌دهد، آشنایی دارید؟ این اتفاق بسیار در بازاریابی معمول است – شما فکر می‌کنید که مسیر درست را پیدا کرده‌اید و در آخر به این نتیجه می‌رسید که اگر «گزینه B» را انتخاب می‌کردید، می‌توانستید 100000 دلار در هر سهم خود را صرف هزینه تبلیغات کنید. نتایجی که هنگام بازدید از استراتژی بازاریابی فعلی شما به آن دست پیدا می‌کنید به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که پول‌ها به کجا می‌روند و به دنبال راهی برای رسیدن به آن پول خواهید بود.

5. ریتیل آدیت بازاریابی به کمپین و زندگی آن با استراتژی و مسیری جدید، زندگی تازه می‌بخشد.
برای من هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از داشتن یک مشتری و انجام کارهای آن از برنامه‌ریزی تا راه‌اندازی نیست. این‌که شما یک وب‌سایت جدید و جذاب را معرفی می‌کنید، یک کاری خلاقانه و جدید ارسال می‌کنید، یا شانس خود را با یک ناشر رسانه‌ای جدید امتحان می‌کنید، تاریخ‌های اجرای این‌ها، آدرنالین را در خون پمپاژ می‌کند و احساس تمرکزی بی‌سابقه به شما دست می‌دهد. پس از نگاهی به یک عملیات قدیمی و شناسایی نقاط ضعف، می‌توانید روش‌های جدیدی را برای دستیابی به اهداف این عملیات قدیمی ارائه دهید. اصلاح و احیای یک عملیات (کمپین) قدیمی همانند ارائه یک عملیات جدید موفقیت به دنبال خواهد داشت، به‌این‌ترتیب سبب احیای آتش بازار شما خواهد شد و محصول یا سرویس شما را به سطح جدیدی می‌برد.

ریتیل آدیت
جمع آوری داده
خرده فروشی
مصرف کننده
بازاریابی

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید